10 bekännelser

Det jag gillar mest med mitt utseende är mina ögon och mina läppar.
 
Jag kan vara väldigt petig om vad jag äter. Jag kan tycka att jag är så onyttig om jag äter flingor till frukost typ, eller om jag äter två mackor.
 
Jag har aldrig varit på en begravning, och bara ett bröllop
 
Jag ger upp väldigt lätt.
 
Jag hatar lagsporter för jag gillar inte att träna med andra, blir så pressad.
 
 
Jag älskar citat och dikter.
 
Jag kan knappt läsa högt, jag stammar och läser jätte långsamt. Tystläsning går bättre men även det har jag svårt med.
 
Antingen så ÄLSKAR jag något och blir helt obsessed eller så absolut avskyr jag det. Det finns inget mittemellan.
 
Jag skulle verkligen inte ha några problem med att flytta utomlands igen nuuu.
 
Jag tycker piercingar och tatueringar är pretty much det snyggaste som finns.
 
 
 
 




* Namn:


* E-mail: (Ser endast jag)

Blogg/hemsida:

Din kommentar: