Utseende

Guuuud, har ni någon gång velat något så mycket att ni typ blir helt crazy? Är typ så just nu, vill verkligen bara göra allt jag vill på en gång. Alla som säger "du är för ung, du vet inte vad du vill", no. Jag vet exakt vad jag vill och jag kommer inte ångra det. För det här är jag, jag vet vem jag är.
Det är något jag alltid varit väldigt säker om, vem jag är. Jag har haft så många olika stilar och prövat mig fram och jag vet vem jag är nu. Jag vet vilken stil jag har, vilka kläder jag passar i och vad jag vill hålla på med.
Och jag bara måste ha en tattuering, typ nu! Och så vill jag ha mina piercings. Bryr mig inte om vad andra tycker, jag vill ha det. Och jag vill vara annorlunda. Mamma tjatar alltid om att jag är fin som jag är. Utan att noppa ögonbrynen, utan att färga håret och pierca mina öron. Och jag håller väl med henne, jag ser inte dålig ut på de sättet, men jag vill inte se ut så för jag är inte den personen. Jag vill färga mitt hår i brunt/rött. Jag vill pierca mig och fixa mina ögonbryn. Jag vill sminka mig så folk kan se att jag gör det. Jag vill vara hur smal jag vill utan att någon kommenterar det. Jag vill vara så jag är, och jag tänker det också.
 
Några tattueringar som jag tyckte var skitsnygga. Jag vill ha några små först men sedan vill jag nog ha någon på ryggen/skulderbladet eller höften.
 
Piercings är det snyggaste som finns, am I right? Kanske inte. Men jag tycker att det är sjukt snyggt. Och jag vet inte riktigt vilka jag ska skaffa. När jag blir lite äldre kanske jag vill ha någon fler men just nu så vill jag ha i naveln och en pinne genom örat (industrial)
 
Det är typ någon sån här färg som jag vill ha på mitt hår. Eller typ en blandning utav dem, lite rött, lite brunt. Kommer nog behöva pröva mig fram..
 
Hon på bilderna är seriöst snyggaste levande personen, Acacia Brinley Clark. Hon var förut en sån där jättesminkad, otroligt tjejig tumblr-tjej med rosa kjolar och fluff och sedan så ändrade hon helt stil allt eftersom. Hon färgade håret brunt, skaffade näspiercing och ändrade helt klädstil. Hon är helt klart min förebild när det gäller utseende! Så snygg, orkar inte.
 
 
 




* Namn:


* E-mail: (Ser endast jag)

Blogg/hemsida:

Din kommentar: