Sommar

Tja tja bloggen. Hoppas ni har haft en bra dag :) Jag har det, förutom att jag har lite ont i huvudet på grund av att Fredrik tryckte in mig i väggen och ströp mig så jag slog i mitt huvud. Har faktiskt väldigt ont just nu, efter. Jag fick en ordentlig smäll men det går väl över.
Jag satt och kollade igenom gamla bilder på datorn och hittade bilder från när jag var med Lovisa på hennes landställe och det känns som om det var hundra år sedan. Saknar sommaren såå mycket! Jag har nerräkning på min mobil hur många dagar det är kvar till sommaren och det är typ 150 dagar eller något. Det är inte så jätte lång tid men det känns som det. Usch.
Jag och pappa har redan börjat planera sommaren. Vi ska kanske hyra ett hus i Frankrike för vi vill se hur det är där eftersom vi kanske ska köpa ett hus/lägenhet där. Vi älskar att åka skidor och det är perfekt att Alperna finns där i Frankrike så då kan man ha det till en skidstuga och på sommaren så är det ju varmt och skönt och man kan bada, shoppa, åka in till Paris osv. Så det är ju rätt nice.
 
 
Gjorde ett collage från i somras och mina och Lovisas "photoshoots". Jag gillar att göra collage, har ni märkt?
 
 
 

Postat av: Hannah Hallgren

Asså OMFG så jävla bästa bloggen ingen kan slå denna blogg💁💕 asså jag är bäst typ bättre än alla andra

2014-01-20 @ 10:30:19



* Namn:


* E-mail: (Ser endast jag)

Blogg/hemsida:

Din kommentar: