Ortopeden

Tja tja blogeeen. Imorse var jag hos ortopeden i Högdalen. Det var lite problem att ta sig dit eftersom att tunnelbanorna på gröna linjen inte gick men kom dit till slut. Och asså Gud, min ortoped-snubbe ser precis ut som Liam hemsworth. Helt sjukt, rätt snygg asså. 
Det gick bra tyckte jag, han klämde lite på mina knän och kollade på när jag gick å han sa att det troligtvis är någon inflammation i ledbanden och kanske ojämnt brosk under knäskålen. Så jag får gå tillbaka dit nästa vecka på tisdag för att göra lite övningar å gymma med honom. 

Det är också därför jag hade kjol idag (ja det var skit kallt). För att när han kollar knäna kan man inte ha några byxor elr strumpbyxor iför å jag ville inte behöva ta av mig byxorna för honom så jag valde att ha kjol heh. 







* Namn:


* E-mail: (Ser endast jag)

Blogg/hemsida:

Din kommentar: