New In

Tja tja bloggen, ett new in-inlägg från igår egentligen. Var i Bromma Blocks igår och kolla lite på XXL och sånt och jag fick med mig en baddräck och en långärmad löpartröja från XXL och ett nagellack från Max Factor och ett foundationstick från Maybelline.
 
//Baddräkt från Arena (XXL)//
Vet inte om ni visste det men jag har simmat i mååånga år och det är något som andra tyckt jag varit jätte bra på men ändå slutade jag. Jag tröttnade. Men alla tjatar hela tiden på att jag ska börja igen så nu när jag har köpt en ny baddräkt kanske det blir av. Jag har inte insett förrän nu att liksom wow, jag är riktigt bra på att simma.
 
//Löpartröja från Nike (XXL)//
Har redan en långärmad träningströja men den är för stor för mig egentligen så jag köpte den här. Den sitter helt perfekt och är såå skön. Nike är helt klart mitt favorit märke när det gäller träningskläder.
 
//Nagellack från Max Factor//
Man kan aldrig ha för många nagellack! Jag har bokstavligen mer är typ 50 nagellack.
 
//Foundation från Maybelline//
Åhh har sett så många bilder på den här på WeHeartIt och jag har haft en från Cover Girl som var helt perfekt och jag använde denna idag. OMG säger jag bara, helt sjukt bra! Man behöver pyttelite men den täcker helt. Och precis som det står: anti-shine. Vilket är ett stort +. Rekomenderar verkligen!
 




* Namn:


* E-mail: (Ser endast jag)

Blogg/hemsida:

Din kommentar: