Mys, fredag

Tja tja bloggeeen. Fredag idag, äntligen. Så skönt att skolveckan är över och den sista dagen är såå kort. Däremot kom jag inte hem så tidigt, kom hem kvart över fyra. Jag glömde nämligen mina nycklar så jag blev utelåst eftersom min brorsa slutade senare än mig och sedan var med kompisar. Så jag var hemma hos Johan hela eftermiddagen. Sov i hans soffa medan han spelade och var lite osocial men sen när han slutat spela var han lite social i alla fall. Men det är najs ändå, är det fredag så är det.
Och sedan, det är med att Fredrik typ ströp mig, jag menade inte på något seriöst sätt, han är inte taskig eller något, bara lite aggressiv mot mig ibland hahah. Nejmen seriöst, det får ni inte tro. Han ba "tänk om alla tror att jag är jätte taskig nu!" Så bara så ni vet, Fredrik är inte så haha.
 
Jag kände för att ta lite bilder och redigera dem så det är därför inlägget är lite sent!
Det är inte min kofta, det är Johans men jag frös så mycket att jag fick låna den :P
 
 




* Namn:


* E-mail: (Ser endast jag)

Blogg/hemsida:

Din kommentar: