Musik

Jag är verkligen en sån där person som är helt beroende av musik. Liksom om ni tycker att ni lyssnar på musik, ta det gånger två så får ni hur mycket jag lyssnar. Jag lyssnar när jag är påväg någon stans (bil, går, tunnelbana), i skolan när jag jobbar och på rasterna, när jag går med hunden, när jag gör läxor, sitter framför datorn, innan jag ska sova, när jag vaknat och ligger kvar i sängen (helger) och ibland bara ligger jag i soffan och lyssnar på musik. Flera, flera timmar har jag hörlurarna i öronen. Men jag måste lyssna på musik för jag kan inte leva utan det. Det är som om "the world goes around" tack vare musiken. Livet är förbättrat så mycket med musik, mitt liv i alla fall. Det finns musik för alla humör och den finns där när det ända man känner är smärta.
Det är så viktigt för mig att jag faktiskt inte skulle kunna tänka mig leva utan det. Det är som mina vänner, det viktigaste som finns.
Har ni också något som är så viktigt för er?
 
 
 
 




* Namn:


* E-mail: (Ser endast jag)

Blogg/hemsida:

Din kommentar: