Minnen

Tja tja bloggen, jag tänkte bara ge ett litet tips..eller tips är väl inte rätt ord. Men jag har en burk som det har stått "Memories of 2013" på. Där har jag stoppat lappar där jag skrivit bra minnen utöver året. Men jag kommer ju typ ihåg alla minnen så jag gjorde om burken och skrev bara "Memories" på den så jag ska ha den i några år och sedan läsa alla lappar som finns i burken.
Jag ska göra om mitt rum nu också och då tänkte jag även skaffa bara helt genomskiliga burkar där jag ska lägga mina kontanter för att kunna åka utomlands om några år. Jag tycker att det är kul att ha en sån burk för då ser man sina framsteg ju. Har ju bankkort så jag har inte så ofta kontanter så därför åker ju inte alla mina pengar dit för jag vill ju ha lite att shoppa för också haha
 
Jag slog in min burk för jag hade lite tråkigt..
 




* Namn:


* E-mail: (Ser endast jag)

Blogg/hemsida:

Din kommentar: