I vått och tort

Ni känner väl alla till vad som händer med Justin Bieber just nu? Han blev i alla fall arresterad för rattfylla och olagligt streetrace. Inte bra Justin. Och alla är hela tiden på mig typ "Hur kan du gilla någon sån?" och massa saker. Och det är så här att jag kommer vara en trogen Belieber genom allt. Jag tror på att han kan förbättra sig och uppföra sig så han ska för han ska vara en förebild och han beter sig inte som det just nu. Hur mycket jag än älskar honom så är det inte okej det han håller på med, jag vet inte vad som har gått snett men någonting har gått fel för jag tror inte att han skulle göra massa olagliga saker med vilja. Visst, alla förändras men det här är inte Justin. Jag har varit med i denna fanbase i flera år och jag vet allt om honom och vad som hänt honom så jag tänker inte ge upp på honom för att han gör misstag. Jag bara hoppas så mycket att han försöker bli bättre för alla som har blivit så stora som han har det gått dåligt för. Kolla bara på Marilyn Monroe, Michael Jackson, och Elvis Presley. Jag vill bara träffa honom och hålla om honom och säga till honom att allt kommer bli bra för jag tror inte riktigt han har någon sån just nu. Och en stor anledning till att jag vägrar sluta gilla honom är just för all hat han får och som jag ibland får för att jag står upp för honom. Precis på det sättet jag blir "retad" för USA. Men jag står för båda sakerna och kommer alltid göra det. För alla som snackar skit vet oftast inte historian bakom. Utan de dömer boken utifrån utseendet.
 
 




* Namn:


* E-mail: (Ser endast jag)

Blogg/hemsida:

Din kommentar: