Favoriter i badrummet

Tja tja bloggen. Som sagt så tänkte jag lägga ut ett inlägg med mina favoritprodukter som jag använder dagligen. Har sett folk som har gjort video på det, men jag är inte speciellt mycket för video-bloggning så jag gör ett vanligt inlägg istället!
 
 
Mina två shower gel från The Body Shop. De luktar såå gott, helt sjukt. Som ni ser är de väl använda!
 
(Från vänster till höger)
-Wild Rose handkräm från The Body Shop. Jag blir jätte torr om händerna på vintern och då är den min rädding haha. Den är jätte bra för extremt torra händer.
-Tvål..typ, från Rituals. Den är jättecool för den löddrar upp när den kommer i kontakt med luften. Det är helt klart min favorit-tvål för den är sååå mjuk. Det är helt sjukt. Men man ska inte trycka ut mycket tvål för det blir typ 3 gånger mer för att det löddrar upp.
-I love...-lotion. Den luktar jätte gott och jag brukar använda den efter jag duschat för då kan huden vara uttorkad.
-Uniq One. Den brukar jag använda i håret när jag fönar eller plattar/lockar det. Brukar dock inte fixa håret på det sättet så ofta. Men jag har tänkt göra det lite oftare nu. Och den skyddar håret mot mycket mer än bara föning, plattning och lockning så man kan såklart använda den även om man inte gör något av det.
 
Derma V10 Body Butter, Wash och Scrub. Fick detta kit i julklapp och de har varit riktiga favoriter. Brukar switcha lite mellan detta kit och andra tvålarna och lotionen. Men de här passar bra tillsammans och de är riktigt sköna!
 
Har på sistone blivit helt beroende av ansiktsmasker. Det får ansiktet att kännas så rent, vilket det troligtvis är efter man andvänt de. Det finns olika men min favorit är den från Mary Kay och den som heter Mud Mask från Kicks. Tipsar verkligen om de här!
Till sist mina absoluta favoriter av mina favoriter haha. Det är ett kit från Mary Kay får ansiktisvård. Varje kväll gör jag rent ansiktet med den i mitten (cleanse), sedan baddar jag ansiktet med sprayen till höger (freshen-som är ett ansiktsvatten för att fräscha till ansiktet typ) och sedan så smörjer jag in ansiktet med den till vänster (hydrate-en lotion för ansiktet). De hjälper mycket mot acne och även om man är torr. Men även om man bara tar väl hand om sitt ansikte.
 
Hoppas ni fick några bra tips, rekommenderar de här produkterna verkligen!
 
 




* Namn:


* E-mail: (Ser endast jag)

Blogg/hemsida:

Din kommentar: