Dagen

Tja tja bloggen. Lång dag har det varit men vi började sent så det var najs. Jag har bland annat varit ute och fotat lite med Celina. Blev inte så jätte många bra för vi var ute ganska kort tid, det var så kallt, och så hade jag så röd näsa så jag ser ut som Rudolf med röda mulen på alla bilder.. Fan då. Jag ska försöka ladda över några av dem bilderna och redigera dem. 
Sen så är det lite problem med min morfar just nu, han ligger på sjukhus i Umeå så jag kanske tar tåget dit upp själv i helgen för att hälsa på honom. Det är nog inte så kul för honom att vara själv där.. Mormor stannar kanske kvar i Sundsvall under tiden så ja. 
Jag ska försöka fixa lite på datorn så det blir mer inlägg. Jag får se hur det går! Ha en bra kväll. 







* Namn:


* E-mail: (Ser endast jag)

Blogg/hemsida:

Din kommentar: