Dag 7

Dag 7 - Om jag kunde ändra en sak om mitt utseende
 
Om jag kunde ändra en sak om mitt utseende så skulle det nog vara mitt hår. Det är sjukt jobbigt för det är oformbart typ. Jag kan platta det i 1 timme och det blir ändå lockigt inom en kvart. Och det går inte att locka det för det blir aldrig bra. Fast det kanske bara är jag som är dålig på att locka.. Men det blir alltid frissigt också. Och det jobbigaste, det växer såhäääär långsamt så jag kan typ inte få längre hår än vad jag har, och det suger. Men jag gillar mitt hår också. Till exempel så gillar jag att det passar bra med både blont och brunt. Och att det är tjockt så jag alltid har volym och att det blir jättefint i tofs för då ser man mina naturliga lockar mycket tydligare.
 
Lite bilder på hur mitt hår har sett ut under de senaste åren.
Mina favoriter är den på bild två till vänster och bild tre den understa .
 
 
 
 




* Namn:


* E-mail: (Ser endast jag)

Blogg/hemsida:

Din kommentar: