Dag 6

Dag 6 - Typ av killar jag faller för
 
Jag faller för killar som...
 
...kan prata med mig om allt.
...är rolig och skrattar mycket. Och åt mina skämt även om de inte är speciellt bra.
...inte har något emot att ligga i sängen och mysa i flera timmar.
...har ett fint leende.
...kommer fram och pratar med mig först
...bryr sig om mig och oroar sig över mig. Någon som vill mitt bästa.
...accepterar mitt förflutna.
...inte försöker ändra den jag är.
...har samma intressen som jag.
...är envisa men kan erkänna att de har fel. Jag gillar att argumentera om saker heh.
...respekterar mina åsikter.
...ger mig komplimanger.
...kramar mig bakifrån eller håller min hand.
...gillar att ta gulliga bilder med mig.
 
Jag ställer inte såna krav på killar. Om jag faller för någon, så gör jag det. Jag dissar inte dem bara för att de inte gör alla de där sakerna, men jag gillar när killar gör såna saker mot mig. Det får mig att känna mig speciell. Om en kille är precis så jag skrev skulle han vara perfekt typ, men det finns inga perfekta killar. Men när man faller för dem blir de perfekta för en ändå. Kärlek är kärlek liksom.
 
 
 
 
 
 
 




* Namn:


* E-mail: (Ser endast jag)

Blogg/hemsida:

Din kommentar: