Dag 5

Dag 5 - Tio fakta om mig
 
1. Jag är helt beroende av müsli och bananer. Äter minst 3 bananer varje dag och müsli typ varje morgon. Så jävla gott!
 
2. (Menar det inte på något skrytsamt sätt) Jag är bra på matte, speciellt algebra. Algebra är bästa ämnet.
 
3.Jag är väldigt envis
 
 
 
4.Jag är dålig på uppfattning av tid. Kommer ofta preciiiis i tid bara för att jag alltid tänker "äh jag hinner väl".
 
5.Jag tror på Gud. Jag är inte jätte troende eller något men jag tror att han finns och att han hjälper en om man behöver.
 
6. Jag är livsrädd för vatten. Inte vatten man dricker utan stora hav och sjöar. Tror bara det finns massa hajar och farliga djur i vattnet så jag vågar inte vara i vattnet. Jag brukar bada ändå men ah är verkligen rädd. 
 
7. Det är väldigt lätt att övertala mig. Så om ni nånsin vill veta något, kom till mig. Jag brukar oftast inte kunna hålla tyst.
 
8. Mina celebrity crushes: Ed Westwick, Cara Delevingne, Justin Bieber, Channing Tatum, Beyonce.
 
 
 
9. Jag älskar folk som vågar vara fula med mig. Att skicka fula snapchats är det bästa som finns typ hahah. För alla tycker typ att jag har asdålig humor så jag kan i alla fall få folk att skratta åt hur ful jag är på bilder hahah.
 
10. Jag dagdrömmer hela tiden, verkligen heeela tiden. Om saker jag vill ska hända, om saker som har hänt, saker som kommer hända osv.
 




* Namn:


* E-mail: (Ser endast jag)

Blogg/hemsida:

Din kommentar: