Dag 4

Dag 4 - Mina mål/drömmar/önskningar
 
Jag har väldigt många drömmar och sånt man jag kan säga en av varje som är viktigast/viktigt.
 
Ett mål:
Ett mål som jag har är att jag ska försöka se allt positivt för jag är verkligen en pessimist. Jag är typ alltid negativ mot allt som jag inte gillar. Vet inte riktigt om det är ett mål men jag ska i alla fall försöka. Annars så är ett mål att jag ska ta hand om mig själv för att jag ofta gör illa mig eller blir sjuk för att jag inte är försiktig. Och det måste jag bli bättre på.
 
En dröm:
Att få bo i ett annat land igen. Jag kommer verkligen inte vilja bo i Sverige när jag blir stor utan jag vill bo i något annat land, typ England, USA, Tokyo, Australien eller något sånt. Helst ett engelsktalande land för det är lättare för mig då. Vill inte bo i Texas när jag blir stor, även om jag älskade det. Men det var inte direkt det jag drömmer om. New York å andra sidan..
 
En önskning:
Just nu önskar jag bara att jag skulle sluta ha ont överallt. Magen, knäna, huvudet, ryggen. Har alltid problem med något. Och just nu är det alla samtidigt typ. Och Alvedon hjälper typ inte ens. Aja, inget att göra åt det. Det är väl bara att stå ut med det liksom. Är ju inte döende så det är väl bra. Men det är i alla fall min önskning och jag tänker bara på nuet.
 
 
 




* Namn:


* E-mail: (Ser endast jag)

Blogg/hemsida:

Din kommentar: