Dag 2

Dag 2 - Någon jag vill träffa just nu
 
Oj, det är många jag vill träffa just nu, men jag vill nog mest se min morfar just nu för att jag är vill veta hur han mår. Han har opererats hela dagen, det var en jätte stor operation, och han kommer nog väckas om en timme eller så. Jag kommer inte kunna ta mig upp till Umeå själv i helgen tyvärr, men jag vill verkligen vara där med han för det är en väldigt smärtsam operation och det är väldigt stor chans att man blir deprimerad när man opererar hjärtat. Speciellt när det är en sån stor operation. Men jag tror han klarar det bra. Doktorn sa att han hade väldigt starkt hjärta och att det är tack vare det som han inte fick en hjärtattack även om en vanlig person skulle ha fått det. Men han hade också mycket tur.
 
 
 




* Namn:


* E-mail: (Ser endast jag)

Blogg/hemsida:

Din kommentar: