Dag 1

Dag 1 - Min familj
 
Min familj består av mig, min pappa, min mamma, min brorsa och min hund (som tyvärr inte fick vara med på några bilder nu).
 
Pappa:
Fredrik heter min pappa, är 42 år. Han jobbar på Ericsson och det var tack vare honom som vi fick chansen att bo i USA i två år. De flesta säger att jag är mest lik honom men jag tycker jag är lik båda han och mamma på olika sätt. Jag är mer lik pappa i utseende och lite i personlighet. Till exempel så blir vi båda lite exalterade och drömmer oss bort väldigt lätt, typ om man ska åka till Frankrike i två dagar så blir vi liksom helt overboard och måste börja planera på en gång osv. (bara ett exempel). Han är jätte bra på fotboll, han har till och med varit en av Sveriges 15 bästa fotbollsspelare (vid 15 års ålder asså hahah). Han är väldigt mycket för jobbet och är värsta businessman.
 
 
Mamma:
Min mamma heter Helena och är 45 år. Hon är också lik mig men mer till intresse-personlighet. Vi är intresserade av samma saker, bland annat konst, poesi, sporter, musik osv. Hon ser inte ut som hon gör på bilderna, hon har nämligen gått på någon bantningssak på itrim och hon har blivit smal och fin. Inte för att jag inte tycker det är fint att va lite större! Hon kommer från Sundsvall. Och min pappa från Luelå och därmed har jag fått min lite smått konstiga dialekt.
 

Adam:
Adam är min brorsa (surprise). Han är tre år yngre än mig, alltså 11, snart 12. Adam och jag bråkar nog mest av alla syskon nånsin. Jag har aldrig slagit honom i hela mitt liv och skulle aldrig det men vi kan vara jätte taskiga mot varandra. Men jag älskar honom såklart ändå. Han är i alla fall väldigt sportig, han går just nu på badminton, fotboll, trummor och karate. Han har också en sjukdom som har med hans tänder, längd och temperament att göra. Han är jätte lik min morfar också.
 

Frisco:
Ja, det finns inte mycket att säga om honom, han är 3 år, en Golden Doodle från Corsicana Texas. Han är sjukt dum i huvet (alltså jätte osmart) men jäääätte söt. Han är min lilla älskling!
 
 
 
 




* Namn:


* E-mail: (Ser endast jag)

Blogg/hemsida:

Din kommentar: