Changes

Har alltid tyckt att det är så cheesy att skriva "nytt år, nytt jag" för att det är inte så att man kan ändra hela sitt liv under en natt och man kan verkligen inte ändra på hur andra är vilket är en stor del av livet, sina medmänniskor. Men jag tar tillbaka det, eller halvt. Visst, man kan inte ändra sig under en natt men man kan bestämma sig om man ska försöka ändra sig och då är man redan halvvägs där. Sen är det bara att utföra det hela. Och ett nyår är som en bra startpunkt på det så jag hade tänkt skriva en lista på det jag vill förändra i mitt liv och så får jag se hur det går.
 
- Va mig själv, helt och hållet. Oavsett vad andra tycker.
- Bli bättre i skolan. Alla skriver ju typ sånt, men jag menar det verkligen. Jag ska gå långt!
- Ta fler egna beslut.
- Mamma och pappa styr typ mitt liv när det gäller vart jag vill vara, med vem hur länge osv. Ni vet, sådär att de är så beroende av att veta vart jag håller hus. Och jag tänker inte leva med att de bara håller på så hela tiden. Bra att dom bryr sig om mig, men inte så att jag är typ fast i deras koppel.
-Ha så kul som möjligt!
 
 




* Namn:


* E-mail: (Ser endast jag)

Blogg/hemsida:

Din kommentar: