Challenge 2.0

Tja tja bloggen, kommer ni ihåg när jag hade en sån där challenge där jag skulle skriva något varje dag? Tänkte köra en sån igen för då blir jag mer peppad att göra inlägg osv. Några rubriker kanske jag redan gjort men aja. Jag börjar imorgon så önska mig lycka till.

 

1 - Min familj. 

2 – En person jag vill träffa just nu. 

 3 – Innehållet i min väska.

4 – Mina mål/drömmar/önskningar.

5 – Tio fakta om mig.

6 – Typ av killar jag faller för.

7 – Om jag kunde ändra en sak om mitt utseende.

8 – En dålig vana jag önskar att jag inte hade.

9 – Mina bästavänner.

10 – Någonting jag oroar mig över. 

11 – En bild på mig idag och vad jag hade på mig. 

12 – Favoritställe.

13 – Vad jag älskar mest om mitt liv.

14 – Vart ligger din tillit.

15 – Bästa låtar just nu

. 16 – Outfit of the day.

17 – 10 saker jag stör mig på

18 – Nerräkning.

19 – Min favorit film.

20 – Min passion

21 – Vart jag ser mig själv om 10 år 

22 – Någonting jag vill ha mer än nåt annat just nu

 Hahaha throwback med världens fulaste bild till då jag hade brutit benet. Jag vet inte ens vad det är jag gör på bilden men ah hemska tider det asså.

 




* Namn:


* E-mail: (Ser endast jag)

Blogg/hemsida:

Din kommentar: