Bra vän

Tja tja bloggen. Snart har vi klarat oss genom första dagen av 2014. Jag vaknade klockan ett idag och kände direkt att det kanske inte var bästa ideen att komma hem vid tre på natten.. Men är det nyår så är det! Det hemskaste av allt var ju att vi hade gäster klockan två idag och jag var ju helt borta haha.. Asså det var kul att de kom och fikade men kanske inte dagen efter nyår.
Gästerna som kom var familjen Slettmyr, har känt dem hela mitt liv och killen i den familjen ska fylla 15 om några dagar.. Asså shit jag och Erik (han heter det) har känt varandra i  15 år, helt sjukt ju. Det känns så skumt att han är född samma år men är ändå ett år äldre typ. Men det är så kul att ha en sån kompis för då kan man se hela deras utveckling liksom haha va töntigt det lät.
I alla fall så kanske ni har sett på instagram att Ian Harding är i Stockholm! OMFG jag döööööörrrr!!! Jag måste träffa han...men han kanske redan har åkt. Jag bokstavligen älskar honom så mycket, åh, jag vill bara gråta för det känns så omöjligt att lyckas träffa honom. Hade tankarna på att stalka lite runt Grand Hotell och dem områdena men jag vet inte om det kommer hjälpa direkt. Men åh, om någon träffar honom snälla skriv vart han är till mig. Ni vet inte hur tacksam jag skulle vara!
 
 




* Namn:


* E-mail: (Ser endast jag)

Blogg/hemsida:

Din kommentar: