12 onödig fakta om mig

-Jag avskyr kardemumma mer än något annat typ.
 
-Jag äter väldigt konstigt. Jag måste tillexempel dela bananen på tre när jag äter den. Jag äter bakelser upp å ner (alltså botten först), och så skalar jag vindruvor innan jag äter dem.
 
-Jag har väldigt högt garv... men det är inte med meningen.
 
-Jag kan snapchata med någon och så går jag och gör något eller bara sitter kvar och kollar i någon bok eller nåt och så kollar jag bara på mobilen snabbt (asså den är svart då) och så lyser den upp precis då. Det är asläskigt, händer mig hela tiden. Kan vara borta i 3 minuter till 6 timmar och kan ändå lyckas kolla på mobilen eller tänka på den preciiiis när jag får svar.
 
-Låter kanske jätte äckligt men jag brukar hälla mjölk på ett fat, lägga i isbitar och äta det med sked. Gott.
 
-Jag har slutat gilla Nutella, omg. Japp, det går.
 
-Det ända som jag blir arg över när folk retar mig eller säger nåt taskigt mot mig är om det har med USA och göra. Now you know my weakness.. men jag blir sjukt sur.
 
Time Square i somras
 
-Mina två framtänder är mestadels gjorda av plast.
 
-Alla i min familj har någon sjukdom eller allergi. Förutom min hund.
 
-Jag är asgrym på att göra sit-ups. Inte för att skryta men jag kan göra sjukt många på rad.
 
-Jag vill hoppa från ett berg med sån där dräkt som blir till ungefär en fallskärm.
 
-Jag kan skena med ögonen. Och har även jätte viga tummar.  
 
Liten Hanna, typ. Ett år sedan.  
 




* Namn:


* E-mail: (Ser endast jag)

Blogg/hemsida:

Din kommentar: