Summer, I'm waiting for you

Summer 2k14
Åh låt det bli sommar så jag får använda alla mina sommarkläder, och så jag kan köpa ännu fler. De perfekta outfitsena verkligen, kolla bara den där jeans-kjolen. Den SKA jag ha. Åh jag som kanske ska till Italien i sommar också! Har sett på Nickys blogg (nickys.se) att hon har köpt massor av fina bikinisar där. Can't wait! Älskar sommaren.
 
Och btw, på tal om sommar, det här är super-duper viktigt. Kika mig om det här för jag behöver verkligen hjälp! (kik: Hannah_kh_) Det går bra med kommentarer också såklart men messa gärna också för det är lättare att svara. Det är såhär att jag ska färga håret igen snart. Det börjar bli urtvättat och man ser en utväxt också. Så, jag ska färga om MEN jag vet inte vilken färg. Antingen ska jag ha kvar mitt brun/röda hår, eller så ska jag blondera det, inte jääätte blont som man brukar se folk ha, men mer blont än vad jag hade innan. HJÄLP MIG! Snälla, vet inte hur jag ska göra.
 
 
 




* Namn:


* E-mail: (Ser endast jag)

Blogg/hemsida:

Din kommentar: