Saunavärld

Tja tja bloggen, dagen blev ju rätt bra ändå trots gårdagens hjärnskakning! Jag åkte liiiite skidor på morgonen och sedan så ville alla åka till Experium i Lindvallen som är ett badhus. Så dit åkte vi, men jag ville inte gå på äventyrsbadet så jag och mamma gick på spa och sauna-avdelningen. Lite dyrare men fan va värt! Det var massa olika bastu-delar, en ångbastu, en finsk och en sauna. Och även en bastu-behandling med oljor och is. Så skönt. Sedan fanns det varma och kalla bad och sedan en pool med stenar på botten som man skulle gå i och så ändrades vattentemperaturen. Och sedan fanns det så man kunde beställa drinkar som var jätte goda och även massager. 
Så himla skönt efter en vecka i backarna och speciellt eftersom jag har nackspärr typ och har lite ont i mitt huvud fortfarande. Riktigt mysigt! 






* Namn:


* E-mail: (Ser endast jag)

Blogg/hemsida:

Din kommentar: