Sportloooov

JAAA, äntligen är det lov! Najs dag på Naturhistoriska museet och bara en lektion (vilket var ett matteprov..men ändå). För att fira hade jag på mig mjukisbyxor i skolan, första gången någonsin typ. Rätt sjukt att typ halva terminen har gått.. Och efter det så är det bara nian kvar innan gymnasiet. Detta är fan helt sick haha. När vi började i sjuan i nya klassen så sa Volkan (vår lärare) "nu har ni tre år med varandra!" Och det är snart bara ett kvar. Tiden går för fort! Även om jag vill att tiden ska gå fort för jag vill växa upp och göra det jag vill, bli 18 och kunna bestämma själv och flytta utomlands.. Men ändå vill jag bara stanna tiden och vara kvar där jag är. Vill inte lämna mina vänner eller växa ifrån dem. Det känns så sad bara. 
 
Vi hittade den swagigaste papperskorgen i gamla stan.. Kolla va fin! :D












* Namn:


* E-mail: (Ser endast jag)

Blogg/hemsida:

Din kommentar: