Saknad

Tja tja bloggen! Hur har dagen vart då? Själv har jag haft en jätte bra dag. Började dagen med att träna badminton, det känns som hundra år sedan men det var bara en vecka sen typ. Och efter träningen så stack jag hem och duscha å så innan jag drog och träffa Anton. Åh har saknat honom så mycket, det var jätte kul att träffa honom igen. Vi tänkte att vi skulle ta en promenad bara men det slutade med att vi gick i en mil, helt sjukt. Hade jätte ont i fötterna och knäna efteråt men det var värt det. Vi pratade om allt möjligt och ah, hade trevligt. Och när jag kom hem var det ju Mello, weey hahah. Men det var knappast någon bra låt, Panetoz var bra. Men nu ska jag gå och lägga mig, men först ska jag redigera lite bilder. 
 
Btw, jag vet att min header har försvunnit, jag försöker fixa det men del vill typ inte! Skit irriterande!!
Sår på läppen..i know. 






* Namn:


* E-mail: (Ser endast jag)

Blogg/hemsida:

Din kommentar: