Kärlek

Kärlek, det är så sårande. Det kan vara det bästa som finns men också det som sårar oss allra mest. Antingen får man fjärilar i magen och hjärtat slår snabbare eller så dör fjärliarna och hjärtat krossas. Men that's love.
Så är det inte, kärlek är bara fjärilar i magen, inte några krossade hjärtan. Kärlek är det mest äkta som finns, det som får dig att känna rå och glädje. Inga tårar när det gäller kärlek inte. Nu sitter ni och tänker "det här är helt fel, har hon aldrig haft ett krossat hjärta förut eller? Kärlek kan vara sårade". Men tro mig, kärlek är en fin sak, på alla sätt.
"It's not love that we fear, it's the chance of getting rejected, or the person that we love, loves someone else. We don't hate love, we hate arguing with the one we love, and maybe losing that person. It's not love that we fear, it's everything else. Love is everything that makes it okay, love is only good."
Förstår ni? Jag var tvungen att skriva det på engelska för jag visste inte hur jag skulle förklara det på svenska. Men kärlek är kärlek, inget ont eller gott, bara kärlek.
 
 Allahjärtansdag imorgon <3






* Namn:


* E-mail: (Ser endast jag)

Blogg/hemsida:

Din kommentar: