Hårinpackning

Tja tja bloggen, hoppas ni haft en bra dag :) Jag har vart och hälsat på mitt gamla dagis efter skolan (ska Praoa där). Det var supermysigt och barnen var jätte gulliga. Efter det har jag bara ta'tt det lugnt, målat om naglarna och gjort en fake-tatuering på handleden. Ska se hur
Länge den håller den här gången. Det är någon ny variant som jag prövade. Har också gjort en hårinpackning och jag känner redan, innan håret ens torkat helt, att det är mycket mjukare och mindre slitet, rekommenderar den om ni behöver göra en hårinpackning. För den är helt "natural" och inte massa kemiska saker eftersom man gör den helt själv. 
Hårinpackningen:
Du behöver:
3 msk naturell yoghurt 
2-3 msk olivolja
1 msk honung 
1 tsk rosmarin (frivilligt)
Du gör så här:
Först blandar du oljan och yoghurten tills den är helt blandad. Sedan kastar du i resten av ingredienserna. Sätt i det i håret och baka in håret i en handduk. Vänta i 20-30 min innan du sköljer ur håret med schampoo. 

Btw, har inte gjort dagens challenge och den blir inte imorgon heller för då åker jag skidor hela dagen men i övermorgon :D






* Namn:


* E-mail: (Ser endast jag)

Blogg/hemsida:

Din kommentar: