Dag 8

Dag 8 - en dålig vana jag önskar jag inte hade
 
Den var ganska lätt, jag skryter väldigt mycket. Jag önskar att jag inte gjorde det för folk kan tro att jag är värsta bitchen som tror hon är bäst. Men grejen är att jag menar inte att skryta, eller jo ibland, men ibland så bara råkar jag säga något som låter skrytigt. Typ som "det är fett coolt, min kompis har vunnit sm 3 gånger!", liksom det kan verka som om jag skryter men jag säger det bara för att jag tyckte det var coolt, inte för att skryta. Sen så skryter jag såklart ändå ibland men eftersom att det händer så ofta utan att jag menar det så tror folk att jag alltid skryter så alla brukar typ säga att jag är värsta skallen (alltså en person som skryter mycket). Men jag brukar också säga väldigt mycket om mig själv också, typ "fan va grym jag är", och alltså jag brukar oftast driva, men jag blir så när jag är stolt över något. Jag måste liksom ge mig själv lite egoboost ibland haha.
 
Jätte gammal bild, men gillar den, en av mina favvobilder på mig.
 
 




* Namn:


* E-mail: (Ser endast jag)

Blogg/hemsida:

Din kommentar: