Dag 21

Dag 21 - Vart ser jag mig själv om 10 år

Det här måste nog vara min favorit challenge. För den är rätt solklar för mig just nu. Jag ser mig själv gå ner för 5th Avenue i New York, på väg till jobbet. Vilket är som designer för ett stort märke. Jag tjänar mer pengar varje sekund, massa pengar alltså. Jag bor i ett penthouse med utsikt mot Central Park och en sommarstuga i Miami. Jag har kanske träffat någon som jag älskar, förhoppningsvis. Jag är inte gift och har inte barn men jag har inte mindre kärlek i mitt liv för det. 
Med alla pengar jag tjänat ihop har jag köpt ett stort hus till mamma och pappa i något varmt land och även en skidstuga i Colorado åt pappa. 
Men jag är inte bara designer, jag jobbar även inom fotobranschen som fotograf och ibland modell. 

Hahah I have it all planned out typ. 








* Namn:


* E-mail: (Ser endast jag)

Blogg/hemsida:

Din kommentar: