Dag 20

Dag 20 - Min passion

Min största passion är att vara kreativ. Fotografering, design och musik är det jag vill hålla på med. För mig verkar det så tråkigt att leva ett helt normalt liv som typ en lärare eller doktor (no offense!) utan jag vill bli känd designer eller något sånt och bo i New York i ett penthouse. Alla säger typ "åh jag vill flytta hemifrån och skaffa en familj och leva lyckligt" men jag är inte sån som tänker på en familj i framtiden. Någon gång kanske, men det är inte min "dröm" direkt. Kanske låter hemsk.. 
Men min passion för de här sakerna jag vill göra är större än min dröm att ha en familj och en vanligt liv. Jag älskar att kunna säga att kreativitet är min starkaste sida liksom. Träffar faktiskt inte speciellt många som också gillar alla såna saker, eller i alla fall inte så många som vill satsa inom det. Bara folk som har det som en hobby typ. 







* Namn:


* E-mail: (Ser endast jag)

Blogg/hemsida:

Din kommentar: