Dag 19

Dag 19 - min favoritfilm 

Jag har flera: Friends with Benefits, A Walk to Remember, Frozen och alla Disney filmer om kärlek och high school problem (typ A Cinderella Story eller High School Musical). Kan inte säga en som är min favorit men A Walk to Remember slår väldigt många filmer jag sett. Den är helt underbar men så sorglig. Om ni inte har sett den, jag är så avundsjuk på er för jag önskar jag kunde se om den som om det var första gången igen. 
Den handlar om en opopulär tjej och en populär kille som blir kära och hon har cancer. Helt amazing. Se den. 
Har väldigt höga förväntningar på The Fault in Our Stars också, har läst boken och den är sååå bra. 

Är sjuk så jag ligger hemma i soffan och ser på film (The Holiday, aaaasbra!) 
Min hund är så söt, tar hand om mig när jag är sjuk :3






* Namn:


* E-mail: (Ser endast jag)

Blogg/hemsida:

Din kommentar: