Dag 14

Dag 14 - vart ligger din tillit. 

Jag litar på många, men inte till 100%. Det är vääldigt få som jag litar fullt ut på. För jag vet att vem det än är så kommer den personen döma mig. Eller när de vet allt om mig, då lämnar de mig. Eller så kommer de berätta mina djupaste hemligheter för någon. Så jag litar ytterst sällan på någon till 100%. Men bara för att jag inte litar på någon helt, betyder det inte att jag inte litar på den personen alls utan det kan va att jag inte känner den så bra än, eller att jag har en känsla att den inte vill veta allt om mig. Förstår ni? 
Så min tillit, vart ligger den? Jo den ligger hos mina närmaste vänner, alltså 2, 3 stycken bara. Tänker inte nämna några namn för då kanske någon blir sur om jag inte nämner den. Men ja, inte många med andra ord. 







* Namn:


* E-mail: (Ser endast jag)

Blogg/hemsida:

Din kommentar: