Dag 13

Dag 13 - Vad jag älskar mest om mitt liv.
 
Alltså livet över huvud taget, även om det har dåliga sidor så älskar jag det. Jag är tacksam för det liv jag har, liksom. Jag har mat, pengar, utbildning, medan andra kämpar för att ens överleva. Man tänker inte riktigt på hur de andra har det, men det är så olikt från våra liv. Vi klagar om att vi inte har den senaste modellen på typ en mobil..och barn i Afrika svälter. Så jag är jätte glad för den underbara familjen jag har, för pengarna vi har och sakerna jag kan köpa, för möjligheten att bli det jag vill bli när jag blir stor och allt som jag kan göra. Det var kanske ett sånt här svar som är väldigt mainstream för den här frågan men om man tänker efter är det ju ganska uppenbart vad som är bäst med livet, möjligheterna jag har.
 



 




* Namn:


* E-mail: (Ser endast jag)

Blogg/hemsida:

Din kommentar: