Dag 12

Dag 12 - Favorit ställe
 
USA.. Är det inte rätt obvious? Det kommer alltid vara svaret på den här frågan, tror jag i alla fall. Man vet aldrig om jag kommer flytta någon annan stans som jag gillar mer. Men jag vet i alla fall att en semester-resa aldrig kommer slå USA även om resan är till värsta paradiset. Det som gör USA till mitt favorit ställe är för hur mycket som finns där, det finns så många olika kulturer och sånt. Allt är så annorlunda, i New York är det trångt, modernt, rikt, elegant. Medan i Texas är det stort, stora ytor, skitvarmt, ökenklimat, cowboy/vildavärstern. Och i Kalifornien så är det långa stränder, fint väder, Hollywood, fame. Det finns helt enkelt något för alla, och vart man än kommer är alla alltid så trevliga. De är uppfostrade så bra, männen håller alltid upp dörren för damerna, man säger "sir" och "ma'am" och man är bara allmänt artig. Och USA har de vackraste ställena på jorden, älskar det så mycket.
 Alla bilder är tagna på våra resor genom USA.
 
 




* Namn:


* E-mail: (Ser endast jag)

Blogg/hemsida:

Din kommentar: