Dag 10

Dag 10 - Någonting jag oroar mig över
 
Kommer inte kunna svara på den här frågan exakt för det kommer ta för långt tid. Och det är för att jag oroar mig för ALLT, not even joking. Jag blir så orolig för allt, inom skolan eller utanför. Stora som små problem. Jag blir lite sådär panikslagen över saker som andra inte ens skulle tycka var stor grej.
Just nu så sitter jag och oroar mig över alla läxor vi har tills nästa vecka och hur fan jag ska hinna med dem. Det är så sjukt många läxor, plus ett prov. Orkar ej.
Det där med läxorna är ju liksom en temporär sak men jag oroar mig alltid över livet i sig också, typ hur det kommer bli när jag blir äldre.
Väldigt komplext, jag fattar knappt själv vad jag ville få fram med detta inlägg.. Imorgon är min challgenge att ta en bild på vad jag har på mig, yay. Det gillar jag. :)
 
Har ingenting med inlägget att göra men var tvungen att dela med mig av mina naglar. Biter på naglarna så det är därför de är så korta men förut så var de jätte långa för att då ville jag inte bita på dem bara för att jag alltid hade så fint nagellack. Så jag tänkte börja måla dem igen sådär fint så de ska bli långa igen. Jag älskar att måla naglarna och jag måste erkänna att jag är rätt bra på det hahah.
Mina nya OPI-nagellack. Alla är beigea förutom ringfingret som är svagt rosa och glittrigt men man ser inte det så tydligt på bilderna.
 
 
 




* Namn:


* E-mail: (Ser endast jag)

Blogg/hemsida:

Din kommentar: