Businesswoman

Heeej fina ni, förlåt att jag inte hunnit lägga ut något inlägg men min helg har varit HELT fullspäckad. På fredag var jag på bio med Sara, The Wolf of Wall Street (btw: den var ganska skum, bara droger, sex och pengar handlade den om typ. Men jag vet inte, jag gillade den ändå. Den var helt okej liksom, och Leonardo DiCarpio är ju bara den bästa skådisen ever! Så den får ungefär 3.8 utav 5 från mig). På lördagen var jag först på träning, och såg Kalla ta guld, fyfaaaan vad grym hon är. Fick rysningar. Å sen så var jag i stan med Moa Celina och Manne. Sedan kollade vi på Mellodifestivalen tillsammans och sov över hos mig. Vi gick och la oss 4.15 på morgonen och jag vakna 7.30 så man kan ju säga att jag är såååå trött nu. Plus att jag har blivit sjuk! Men trots det var jag i stan idag också, köpte ett par as snygga skor som ni får se sen. Å nu är jag äntligen hemma, är helt slut. 

Min outfit igår å idag på stan, kände mig som en businesswoman verkligen. Hahahah. Å köpte te på espresso house båda dagarna också. 






* Namn:


* E-mail: (Ser endast jag)

Blogg/hemsida:

Din kommentar: