Skolfotooo

Tjeena, idag hade vi skolfoto. Jaag hade på mig min nya blus från Hollister, mina nya mjukisbyxor (eftersom det såg ut att bli kallt och jag inte kan få på mina jeans med gipset, jävla skit gips), och fick låna mammas klocka och armband av äkta guld och silver, omggg. Klockan är från Zodiac. Vet inte om jag tanker lägga ut skolfotona på bloggen eftersom jag inte direkt brukar bli bra på bild..
Vet inte om jag bara inbildar mig, men jag känner mig lite smått sjuk. Vill inte bli sjuuuk nuuu. Jag är sjuk så himla ofta, förra året (alltså sjuan) var jag sjuk runt 8 gånger! Sex gånger förkyld, en gång feber och en gång influensan. Hoppas på det bästa!
Vet inte varför jag gjorde den sista bilden i en annan färg, det blev bara så. Jag är typ käär i den effekten på de tre första bilderna!
 




* Namn:


* E-mail: (Ser endast jag)

Blogg/hemsida:

Din kommentar: