Sjukt bra dag

Idag var jag och Celina inne i stan. Vi hade det jätte trevligt, den här dagen har varit verkligen sjukt bra! Jag hittade en sjuuukt snygg konfirmationsklänning på NK och den var helt perfekt, kostade däremot 3500kr men fanimej jag ska ha den! Sedan gick vi till donken och tog en dricka å så bara ser vi i fönstret att Andrea Hedenstedt går förbi! Å jag typ skrek till å bara sprang ut och följde efter henne in på Zara hahah. Först vågade jag inte gå fram men sen så gjorde jag det och hon var jätte trevlig och snäll. Är sååå glad, hon är typ den bästa bloggerskan ju! Älskar hennes blogg! 
Var sist in på Hollister och kollade på mjukisbyxor (som jag ska åka och köpa imorgon med mamma). Det slutade med att jag köpte en tröja därifrån som jag ska lägga ut senare! 
Här är bilder på klänningen och mig och Andrea!










* Namn:


* E-mail: (Ser endast jag)

Blogg/hemsida:

Din kommentar: