Såå deprimeradeee

Alltså idag så frågade jag min gymnasie-engelskalärare när gymnasie-engelskan kommer vara å hon sa att den kommer vara från 15-16 på fredagar. Asså åååh! 1, Det är en halvtimme senare än förra året. 2, jag slutar då 2.5 timmar efter alla andra i min klass. 3, fredagar är min ända tidiga dag. 4, jag måste sitta kvar i skolan å vänta tills den börjar för att jag typ inte hinner hem imellan! 
Asså omg fuck offfff! blir så deprimerad för när det är så dålig tid ser man inte fram emot det å då blir det inte kul å då kanske jag tillslut slutar. Meen jag får inte sluta (eller asså jag fåår men jag tvingar mig själv att gå kvar) för jag har tappat typ ALL engelska och jag kommer suga på engelska då! asså 2 hårda år i usa och så är allt bara borta,! blir verkligen ledsen.. Vill bara tillbaka nuu
Ni ba K men för mig är det skit viktigt..
 
(Inlägget gjort från min iPad)
 
 
 
 
 
 
 




* Namn:


* E-mail: (Ser endast jag)

Blogg/hemsida:

Din kommentar: