Så är det

Gammal bild ^^
Jag vet att jag inte har bloggat på forever meeen jag har faktiskt en anledning: vårat internet slutade fungera och det var ingen som visste hur man fixade det så vi fick vänta tills papa kom hem .
Och aah min pappa kom hem imorse från USA. Han hade köpt med sig skit mycket saker, men jag tänker inte lägga upp det på bloggen för jag vet inte vad mina saker är för jag valde att spara det till min födelsedag, som är om någon månad. För att jag gillar att få saker när ingen annan får det så ah haha.
I alla fall: jag ska vara med Celina idag, vi ska in till stan och kola lite på koknfirmationsklänningar. Yay. Sedan ska vi plugga typ. Det kanske kommer lite bilder från dagen sen, om vi orkar ta lite bilder.
 
 




* Namn:


* E-mail: (Ser endast jag)

Blogg/hemsida:

Din kommentar: