Rätt bra dag liksom

Fan rätt bra dag idag asså. Ni bet, en sån där dag då allt är bra, även om det inte är så. Allt dåligt blir bra. 
Vi fick baka bullar på Hemkunskapen och mina och Lovisas (vi gjorde tillsammans) blev ju fett bra, vi är grymma lol. 
En dålig sak som hände idag var att jag råkade bränna mig själv med limpistolen och det gjorde piss-ont! Huden smälte, det var inte speciellt stort sår men ändåå. (Och nej det är inte där mitt plåster sitter på bilderna, det är ett infekterat sår).
Sen när jag kom hem fick jag reda på att jag kom in på min konfirmation så jag är lite hype på det! Är sååå glad! Ska börja kolla konfirmationsklänningar även om det är om flera månader. Hehe.
Meeen nu måste jag göra läxor. Läxor förstör mitt liv typ. 
(Btw: det är mobilbilder, en av de nya effekterna till iOS7) 







* Namn:


* E-mail: (Ser endast jag)

Blogg/hemsida:

Din kommentar: