Ojsaan

Alltså igår så loggade jag in och tänkte skriva ett inlägg och så bara glömde jag bort min challenge heeelt. Så det får bli dag 19 idag istället!
 
Dag 19 - Top 5 låtar just nu
Oj hahah asså just nu är jag inne i en Glee period så jag lyssnar på deras låtar heeela tiden så jag kan försöka bortse dom låtarna. De första två låtarna kan ni lyssna på under meen de andra får ni leta upp på spotify för att lyssna på dom för helt plötsligt slutade blogg.se sammarbeta med mig och ville inte klistra in låtarna.
 
1. My Songs Know What You Did In The Dark - Fall Out Boy
 
 
2. Wrecking Ball - Miley Cyrus
 
 
 
3. Get It Right - Glee Cast (den är faktiskt braaa)
 
 
4. Animals (Original Mix) - Martin Garrix
 
 
5. Applause - Lady Gaga




* Namn:


* E-mail: (Ser endast jag)

Blogg/hemsida:

Din kommentar: