Fredag

 
Kom hem från skolan för ett tag sedan, har haft gymnasia-engelska till klockan 16. Sååå jobbigt, och nu är det en helt ny klass och jag känner typ ingen. Förra året var ingen i klassen speciellt popular, alla var lite nördiga (inte taskigt menat!) men nu är typ alla populära så det är helt annorlunda. Tjejerna är snälla mot mig men killarna pratar inte ens med mig för dom typ tror att jag är lite skum för att jag går i 8an när man måste gå i 9an för att gå i gymnasiekursen...
Aja, i alla fall, imorgon ska jag på This Is Us filmen (ja, jag är efter men jag kunde inte gå på bio när jag hade brutet ben) men några från klassen, så de e najz. Ska även träffa min kompis Erik imorgon men det får väl bli på kvällen då.
 
Har typ blivit kär i Odd Molly (inte för att jag inte har varit de förut) <3
 




* Namn:


* E-mail: (Ser endast jag)

Blogg/hemsida:

Din kommentar: