En presentation

min rygg ser typ knölig ut...
Jag tänkte presentera mig, kom på att ni vet ganska mycket om mig men ni har aldrig fått en presentation. Jag har verkligen inga ideer på inlägg såå haha här har ni:
 
Hej, jag heter Hanna Kristina Hallgren, bor i Stockholm och ska fylla 14 i December (19/12/99). Jag spelar badminton och går på piano. På min fritid så fotar jag massa, shoppar, är med kompisar och skissar/ritar. Jag bor med min familj som består av min mamma, pappa, brorsa och min hund. Mamma är från Sundsvall och pappa är från Lulea så det är därför jag ibland har lite skum dialect. Jag har bott i USA i två år i en stad som heter Dallas och ligger i Texas. Jag har stora planer för mitt liv, vill gå på något college i USA och komma långt. Jag är väldigt glad av mig på utsidan men jag kan vara helt annorlunda på insidan. Jag är väldigt komplicerad.. Jag är jätte rädd för hajar.
Jaa, det var lite om mig heh.
 




* Namn:


* E-mail: (Ser endast jag)

Blogg/hemsida:

Din kommentar: