Dag 15

Dag 15 - Beskriv Mig Själv
 
Jag typ hatar när mina kläder inte sitter perfekt så  prövar på typ 14 olika outfits varje morgon.
Mitt garv är så stört och högt.
HATAR när folk lämnar dörren öppen så det är en liten springa.
Jag blir alltid sjuk när jag inte får bli sjuk
Vill alltid hänga med trenderna
Jag sjunger aldrig i duschen men alltid när jag är hemma och har tråkigt
Jag pratar ganska högt också...
Jag är SÅÅÅ klantig
Jag gillar att tugga på min tandborste hahah så random
Killar som luktar gott...asssåå omg
Jag hatar när mina ögonbryn är ojämna
Jag äälskar bh:ar som har neon färger
Jag är fett avis på Erik (Lindfors) som alltid ska vara så jävla brun, skit pårej, nej jag driver, skit inte pårej
Jag typ är alltid sarkastisk
Lovisa har bästa humoren och I love herrr
 
 
 
 

Postat av: FlizanLizan

Hejsan

Äru sugen på en ny design så kostar bara mina designers 75 - 150 kr! :)

2013-09-04 @ 18:15:15
URL: http://flizanlizan.blogg.se



* Namn:


* E-mail: (Ser endast jag)

Blogg/hemsida:

Din kommentar: