Allmänt

Det här blir mest ett spontan inlägg, om typ vad som har hänt de senaste dagarna. Jag har inte skrivit så mycket om sånt så jag gör ett inlägg nu.
Så, den här veckan började läxorna komma, inte många men det blir allt mer och mer är jag säker på. Och jag har liksom lovat mig själv att det här året så ska jag verkligen satsa på skolan så jag ska göra läxorna ordentligt vilket betyder att det tar längre tid och jag har mindre tid åt bloggen... Men jag lägger ut så ofta jag kan!
Jag börjar blir riiiktigt jävla trött på att ha gips nu, vill bara få av det nå på en gång! Det är som ett stop, jag kan inte gå ut och ta bilder till bloggen, jag kan inte heller gå upp och ner för trapper hela tiden och min dator är på våningen längst upp så jag kan inte lägga ut så mycket pga det. Men det blir bättre!
Igår så var min farbror här, han sov bara över för han hade varit på någon rock-konsert här I sthlm och orkade inte åka hem till Västerås klockan 00 på natten.
Och idag så åker pappa till farfar och hjälper honom under helgen. Det är synd att jag inte kan följa med nu när jag har brutet ben :(
I alla fall så ska jag till stan och kolla på skor idag med mamma, jag lägger ut challengen när jag kommer hem!




* Namn:


* E-mail: (Ser endast jag)

Blogg/hemsida:

Din kommentar: