Home Alone

Jaaaa jag är ju då hemma idag..vilket ni kanske har gissat eftersom jag lägger ut klockan halv tre på dagen. Fast en del av er kanske redan har slutat.. Aja skit i det.
Jag sitter och gör läxor, kul när man är sjuk. No. Jag försöker så gott jag kan utan att snora ner alla papper, ni ba myyys.
Jag vet inte riktigt vad jag ska ha för bild till det här inlägget föör jag har Inga nya bilder och jag är för hemsk för att visas på kamera just nu såå det får bli en gammal bild.
På tal om bilderrrr, jag ska köpa en ny kamera snart! yaaaay. Tror det blir en Nikon. Är 90% säker. Är iaf sjukt hype på det. Det blir perfekt innan London och allt.
Men nu ska jag fortsätta med mina läxor så jag kan kolla på youtube resten av dagen och försöka bli frisk!
 
 




* Namn:


* E-mail: (Ser endast jag)

Blogg/hemsida:

Din kommentar: