3 Questions

 
 

 Jag tänkte göra en ny slags "challenge". Jag ska svara på frågor..om typ livet. Hittade dem frågorna på en annans blog och tänkte varför inte lägga upp om det? så de är det jag ska göra. Tre frågor varje dag, eller varannan, har inte besämt mig.

 

 

Which is worse, failing or never trying?

Att aldrig försöka såklart, för man lär sig alltid av misstag. Och man behöver inte alltid misslyckas, ibland kanske man lyckas och då skulle det varit synd om man aldrig hade försökt.

 

If life is so short, why do we do so many things we don’t like and like so many things we don’t do?

Jag tror att om man inte har tråkigt ibland så uppskattar man inte känslan när man är glad men gladhet ska alltid överväga det dåliga så länge du har kontroll över det.  Sen så tror jag också att vi männsikor är för beroende av att lyckas i livet, ha mycket pengar osv och det gör det mer komplicerat. Ibland.

 

What is the one thing you’d most like to change about the world?

Jag skulle vilja kunna ändra miljöförändringarna. Jag absolut hatar vintern så jag skulle vara glad om jorden blev varmare så vi slap vinter, men jag vill inte att det ska hända för jag är sjukt rädd att jorden ska gå under. Så jag skulle vilja få alla att inse att man måste göra något åt det NU och inte imorgon.

 

Bild från weheartit.

 





* Namn:


* E-mail: (Ser endast jag)

Blogg/hemsida:

Din kommentar: