3 Questions Part 3

     If you could offer a newborn child only one piece of advice, what would it be?

Att ta till vara av all tid man har och att njuta av livet när det är som bäst för att det kan ändras inom några sekunder och då önskar man att man hade varit tacksam för det man hade innan.

     Would you break the law to save a loved one?

Ja, det skulle jag faktiskt. Rebell. Nejmen, jag skulle gjort det om det var någon som jag brydde mig om så mycket att jag skulle dö för den personen. Men det är bara några enstaka personer som det gäller, typ min familj eller min bästavän.

     Have you ever seen insanity where you later saw creativity?

Jag har alltid varit väldigt kreativ av mig så nej, faktiskt inte. Jag har inte alltid tyckt om andras kreativitet eller hur de visar det men jag har alltid förstått det. Och jag tycker att nästan allt är konst, men man tanker inte så mycket på det vardagligen.

 

 





* Namn:


* E-mail: (Ser endast jag)

Blogg/hemsida:

Din kommentar: