3 Questions 2.0

Jag kände för att göra den andra delen av frågorna eftersom jag inte har något annat att lägga ut om för att... ah jag är fortfarande hemma och är sjuk, tråkish kan man säga.
 

If happiness was the national currency, what kind of work would make you rich?

Alltså jag har mer än en sak som jag vill göra när jag är stor, typ bli frilandsfotograf, vara en advokat, designer, eller typ skådespelare. De jobber skulle nog göra mig rikast för jag blir glad av sånt. Men sen så vill man ju inte misslyckas med det heller..

 

Are you doing what you believe in, or are you settling for what you are doing?

Just nu så är jag "settling for what I'm doing" för att jag inte kan bara ditcha skolan och börja jobba eller göra det jag vill. Men sen när skolan är över och det är ens eget ansvar att sätta ihop en framtid, så vill jag inte bara göra saker för att jag måste utan för att jag vill. Så om ni träffar mig om typ 10 år och jag är så, slå mig hårt i ansiktet och påminn mig om den här texten.

 

Are you more worried about doing things right, or doing the right things?

Jag skulle vilja säga att jag bara är oroad över att göra de rätta sakerna, meeen jag är typ värsta perfektionisten så jag behöver alltod göra saker rätt, inte de rätta sakerna.

 

 




* Namn:


* E-mail: (Ser endast jag)

Blogg/hemsida:

Din kommentar: